Rekisteröityminen

Kuopion karateseuralla on käytössä MyClub jäsenrekisteripalvelu. Jokaisen seuran jäseneksi haluavan uuden harrastajan tulee rekisteröityä palveluun alla olevan linkin kautta. Rekisteröitymistä ei kannata tehdä etukäteen, vaan harrastusta voi käydä kokeilemassa muutaman kerran. Kurssin ohjaajat antavat lisätietoa käytännöistä.

Rekisteröitymällä osoitat halukkuutesi liittyä Kuopion Karateseura ry:n jäseneksi. Jäsenet hyväksyy seuran johtokunta. Jäsenyys jatkuu automaattisesti kunnes jäsenyyden ehdot eivät enää täyty tai jäsen ilmoittaa haluavansa erota seuran jäsenyydestä tai hänet erotetaan. Seuran säännöt löytyvät Materiaalipankista.

Seura hoitaa hoitaa kaiken laskutukseen liittyvän työn ja tiedottamisen MyClub palvelun kautta. Jos et enää halua jatkaa seura jäsenenä, ilmoitathan siitä seuran johtokunnalle osoitteeseen rekisteri (at) kuopionkarateseura.fi. Lisätietoa palvelusta löytyy osoitteessa www.myclub.fi

REKISTERÖIDY TÄSTÄ

Seuran MyClub kirjautumissivulle pääsee allaolevan linkin kautta

MY CLUB SIVULLE KIRJAUTUMINEN TÄSTÄ