Varustetilaukset ja seuratuotteet

Seuran yhteistyökumppani on vaihtumassa. Tiedotamme syksyllä millaisia seuratuotteita on silloin tilattavissa.

Seuralla on kuitenkin tarjottavana toukokuusta 2023 alkaen mustia tyylikkäitä T-paitoja 😎, jossa on seuran logo paidan etuosassa  Miesten ja naisten mallit, kaikkia kokoja S – XL vielä saatavilla (pienehkö malli, kannattaa valita reilumpi koko). Voit sovittaa paitoja salilla, maksu laskulla tai MobilePaylla. Tervetuloa ostoksille!

T-paidan hinta on 18,50 euroa. Tästä on lähtenyt tiedote kaikille sähköpostilla.

TIEDUSTELUT sähköpostilla osoitteeseen seuratuotteet@kuopionkarateseura.fi

Muut seuratuotteet

Pipot

• Saatavilla ilman tilausta, väreinä musta, turkoosi ja punainen, hinta 15 e

Muut varusteet

Jos tarvitset uusia suojia, pukuja ym. varusteita ota yhtyettä Tiinaan  (rahastonhoitaja(at)kuopionkarateseura.fi). Joitakin tarvikkeita löytyy heti seuran varastosta ja uusia tilataan aina tarvittaessa.

Peruskurssien varustetilaukset tehdään yhteistilauksina kurssin päästyä vauhtiin. Tilauksista vastaa ryhmän vastuuvetäjä, joka kerää tilaukset kerralla kasaan ja toimittaa ne eteenpäin.

Seuratuotteita tilataan kootusti ajoittain.  Tilaukset ja lisätiedot seuratuotevastaavan (Marko Luostarinen, seuratuotteet@kuopionkarateseura.fi) kautta.