PERUSKURSSIT

Seuraava aikuisten ja nuorten (yli 13 v.) peruskurssi alkaa elo-syyskuussa 2024

Ilmoittautuminen peruskurssille tapahtuu ilmoittautumislomakkeella, jonka löydät alla olevasta linkistä. Lisätietoa kurssista saat osoitteesta kurssivastaava@kuopionkarateseura.fi. Harjoituksia on kaksi kertaa viikossa, torstaina ja sunnuntaina klo 17.00-18.30. Varustuksena verkkarit ja T-paita. Tatamilla treenataan paljain jaloin. Uusia harrastajia otetaan mukaan kolmen viikon ajan.

Kurssi maksaa 140 euroa (jäsenmaksu 30 e + harjoittelumaksu 110  e). Meillä voi maksaa myös ePassilla sekä SmartumPay mobiilimaksulla. Alennus 40 % harjoittelumaksusta opiskelijoille ja Sykettä-tarralla.

Lajia voi käydä kokeilemassa muutaman kerran. Tämän jälkeen on rekisteröidyttävä seuran myclub-jäsenrekisteriin, mikäli harrastusta haluaa jatkaa. Harjoittelussa tarvitaan myös lisenssi ja vakuutus, jotka voi hankkia osoitteesta suomisport.fi. Tästä annetaan tarkempaa tietoa kurssin alussa! Voit tarkistaa etukäteen kattaako mahdollinen oma vakuutus kamppailulajit.

Tilaa lisenssi tästä , Lisätietoa Karateliiton lisenssistä

Karaten peruskurssille ilmoittautuminen TÄSTÄ.

Seuraava junioriperuskurssi (7-12 v.) alkaa elo-syyskuussa 2024

Ilmoittautuminen junioreiden peruskurssille tapahtuu ilmoittautumislomakkeella, jonka löydät alla olevasta linkistä. Harjoitukset ovat kerran viikossa maanantaisin klo 17.15-18.15.  Varustuksena alkuvaiheessa on verkkarit ja T-paita. Tatamilla treenataan paljain jaloin.

Kurssi maksaa 115 euroa (jäsenmaksu 30 e + harjoittelumaksu 85 e). Lisäksi tarvitaan lisenssi ja vakuutus, jonka voi hankkia lisenssin oston yhteydessä tai omasta vakuutusyhtiöstä. Tästä annetaan tarkempaa tietoa kurssin alussa!

Tilaa lisenssi tästä , Lisätietoa Karateliiton lisenssistä

Lajia voi käydä kokeilemassa kaksi kertaa, jonka jälkeen rekisteröidytään seuran myclub-jäsenrekisteriin, mikäli lajia haluaa jatkaa. Uusia harrastajia otetaan mukaan kolmen viikon ajan.

Lisätietoja junioreiden peruskurssista saat osoitteesta juniorivastaava@kuopionkarateseura.fi

Karaten juniorikurssille ilmoittautuminen TÄSTÄ.

Karate-Kids (4-6 v.) ryhmä: lapsi harjoittelee yhdessä huoltajan kanssa

Syksyn kurssi alkaa alokuussa 2024!

Ilmoittaudu alla olevan lomakkeen kautta tai kysy lisää osoitteesta karatekids@kuopionkarateseura.fi. Ryhmään otetaan uusia harrastajia noin kuukauden ajan kevät- ja syyskauden alkaessa. Harjoitusaika sunnuntaisin klo 17.00 – 18.00.  Seuran jäsenmaksu on 30 euroa vuodessa.  Syys/kevätkauden harjoittelumaksu on 85 euroa. Hinta sisältää lapsen ja vanhemman yhteisen liikuntaharrastuksen sekä ryhmävakuutuksen.

HUOM! Pakollinen ennakkoilmoittautuminen, sillä ryhmässä on paikkarajoitus. Syksyn 2024 ryhmässä on tilaa, ennakkoilmoittaudu mukaan nyt!

Lisätietoja: karatekids@kuopionkarateseura.fi

Karate-Kidseihin ilmoittautuminen TÄSTÄ.

Aikuisten kuntokarate – erilliskurssit!

Jos haluat saada hikeä pintaan kysy lisää kuntokaratesta!

Järjestämme kysyttäessä erillisiä kursseja pitkin vuotta. Kuntokarate soveltuu erinomaisesti vaikkapa työporukoille ja tyhy-toimintaan. Ryhmässä jumpataan monipuolisesti kamppailulajien tekniikoita soveltaen kuntoilumielessä. Lyhytkurssien sisältö voidaan räätälöidä ja painottaa toivomuksesta esimerkiksi itsepuolustukseen, kehonhallintaan tai lihaskuntoon.

Lisätietoja: kurssivastaava@kuopionkarateseura.fi

Tervetuloa tutustumaan Kuopion Karateseuran toimintaan!