Maksut

Seuran jäsenmaksu ja harjoittelumaksut

Kuopion Karateseuran laskutus hoidetaan sähköisesti MyClub -palvelun kautta. Jos et ole vielä jäsen, käy rekisteröitymässä MyClub -palveluun kohdasta ”rekisterötyminen” löytyvän linkin kautta ja seuraa ohjeita. Saat myöhemmin maksuista laskut suoraan sähköpostiisi. Käytä aina kaikissa maksuissa laskussa olevaa viitenumeroa.

Kuopion karateseuran jäsenmaksu vuodelle 2023 on  30 euroa. Lisäksi kahdesti vuodessa (keväällä ja syksyllä) maksetaan harjoittelumaksu, jonka suuruus on ryhmästä riippuen  85 – 150 euroa / kausi.

Lisäksi lajiharjoitteluun tarvitaan karateliiton lisenssi.

Tilaa lisenssi tästä , Lisätietoa Karateliiton lisenssistä

Jos et enää jatka seuran jäsenenä, ilmoita muutoksesta rekisterin hoitajalle ja nimesi poistetaan rekisteristä.

Kaikissa aiheeseen liittyvissä kysymyksissä kysy lisää Sannalta (rekisteri) tai Tiinalta (rahastonhoitaja).

HUOMIO aikuisten ja nuorten harjoituksissa käyvät! Vyökokeeseen ei pääse, elleivät maksu- ja vakuutusasiat ole kunnossa!

PERUSKURSSI aikuiset ja nuoret (13 vuodesta alkaen)

Peruskurssi kestää noin 3,5 kuukautta ja maksaa 140 euroa (jäsenmaksu 30 e + harjoittelumaksu 110 e).

Lisäksi tarvitaan lisenssi ja vakuutus, jonka voi hankkia lisenssin yhteydessä tai omasta vakuutusyhtiöstä.

JUNIORIPERUSKURSSIT (7-12 v)

Harjoittelu maksaa 115 euroa / kurssi (jäsenmaksu 30 e + harjoittelumaksu 85 e). Lisäksi hankitaan harjoituskirja (13 euroa) sekä karatepuku (n. 30-40 euroa).

KARATEKIDS -TOIMINTA

Harjoittelu maksaa  200 euroa / vuosi (jäsenmaksu 30 euroa + harjoittelumaksu 85 e / kausi).  Lisäksi hankitaan kids-passi (13 euroa) sekä karatepuku (n. 25-35 euroa).

Maksu sisältää lapsen ja vanhemman yhteisen harrastuksen sekä ryhmävakuutuksen.

NUORET JA AIKUISET, lajiharrastajat

Harjoittelu maksaa  330 euroa / vuosi (jäsenmaksu 30 e + harjoittelumaksu 150 e / kausi).

JUNIORIT, lajiharrastajat

Harjoittelu maksaa  250 euroa / vuosi (jäsenmaksu 30 e + harjoittelumaksu 110 e / kausi).