KARATE-KIDSIEN HARJOITUSVUOROT

Karate Kids –ryhmät on tarkoitettu 4-6-vuotiaille lapsille ja mukana treeneissä on myös lapsen vanhempi (tai muu tuttu aikuinen). Tarkoitus on tarjota mukava yhteinen liikuntatuokio jossa leikinomaisen karaten lisäksi harjoitellaan mm. kehonhallintaa, motorisia taitoja, sekä lajin pelisääntöjä, joita ovat toisten huomioon ottaminen ja ryhmässä toimiminen.

Kidsien harjoitukset ovat sunnuntaisin klo 17 tatameilla 3 – 6.

Poikkeuksista tiedotetaan harjoituksissa ja postituslistalla.

Harjoittelu maksaa 100 e/kausi (eli 200 e/vuosi) + jäsenmaksu 30 e/vuosi . Lisäksi karatepuku (n. 35 euroa).

Maksu sisältää lapsen ja vanhemman yhteisen harrastuksen sekä ryhmävakuutuksen. Lisätietoja ja ilmoittautumiset osoitteeseen karatekids@kuopionkarateseura.fi.

Kids-ryhmään otetaan uusia harrastajia noin kuukauden ajan kevät- ja syyskauden alkaessa, mikäli vapaita paikkoja on.  Ryhmässä on paikkarajoitus.