Seuran vuosijuhla

Seuran vuosijuhla pidettiin perjantaina 8.12. Ofision tiloissa. Tilaisuudessa ruokailun lisäksi palkittiin seuran jäseniä ja pelailtiin. Palkittavat löydät tästä linkistä www.kuopionkarateseura.fi/kilpailutoiminta/kertomukset/

Vuosikokous

Vuosikokous pidettiin Raisun kokoustiloissa. Kokouksessa valittiin uusi johtokunta ja puheenjohtaja. Seuran uusi puheenjohtaja vuodelle 2024 on Tiina Heikkinen. Johtokunta pysyi lähes samana. Johtokuntaan tuli uusi jäsen yhden vanhan tilalle.

Uusia Dan-arvoja

Kuopion Karateseura sai neljä uutta dan-arvoa Kuopiossa 25.11.2023 järjestetyssä Wadoryu leirillä: Antti-Jussi Miettinen 1.dan, Hannu Kuokkanen 2.dan, Maija Aalto-Heinilä 2.dan ja Riina Peltokorpi 2.dan. Suuret onnittelut kaikille!

Uusi Dan-arvo

Kuopion Karateseura sai uuden korkean dan-arvon, kun Pasi Hirvonen läpäisi 6.dan kokeen 9.9.2023 Sveitsissä järjestetyn Wadokai Master Seminarin yhteydessä. Huikea saavutus, lämpimät onnittelut Pasille!

Uusi Dan-arvo

Kuopion Karateseura sai uuden dan-arvon, kun Tiina Heikkinen suoritti 4.dan kokeen 29.5.2023 Berliinissä järjestetyssä Wadoryu leirillä. Lämpimät onnittelut!

Ansiomerkki

Wadokai Finlandin tekniikkaleirin yhteydessä 20.-21.5.2023 Wadokai Finland palkitsi Pasi Hirvosen Suomen karateliiton kultaisella ansiomerkillä suomalaisen karaten eteen tehdystä pitkäaikaisesta työstä.
Onnittelut!

Uusia Dan-arvoja

Kuopion Karateseura sai jälleen uusia dan-arvoja Riina Peltokorven ja Maija Aalto-Heinilän läpäistyä 1. danin kokeen kokeen Wadokai Finlandin tekniikkaleirillä Kuopiossa 2.10.2021. Suuret onnittelut  Riinalle ja Maijalle hienoista suorituksista!

Uusi Dan-arvo

Kuopion Karateseura sai uuden dan-arvon Marko Ryynäsen läpäistyä 2.danin kokeen Wadokai Finlandin tekniikkaleirillä Kuopiossa 14.-15.11.2020. Onnittelut!

Uusia Dan-arvoja

Kuopion Karateseura sai jälleen uusia dan-arvoja Arto Hiltusen ja Hannu Kuokkasen läpäistyä 1. danin kokeen ja Miika Hännisen läpäistyä 3. danin kokeen Wadokai Finlandin tekniikkaleirillä Turussa 26-27.5.2018 Suuret onnittelut Hannulle, Artolle ja Miikalle hienoista suorituksista!

Uusi Dan-arvo

Valmentajat Tiina, Marko ja Pasi osallistuvat helmikuun 2018 alussa Japan Wadokain leirille Tokiossa. Tiina Heikkinen osallistui ja läpäisi kolmannen treenipäivän päätteeksi järjestetyn vyökokeen. Seurassamme on nyt uunituore Japan Wadokain 3.dan. Onnittelut Tiinalle!

Uusia Dan-arvoja

Viikonloppuna 11.-12.11.2017 Wadokai Finlandin leirillä Hämeenlinnassa oli suuri joukko seuran valmentajia leirin yhteydessä järjestettävässä vyökokeessa. Saimme seuraan uusia mustia vöitä ja niiden korotuksia. Ossi Seppänen, Rauno Miettinen ja Marko Ryynänen saivat 1.danin mustan vyön. Enni Väänänen vahvisti oman mustan vyön wadokai 1.daniin. Marko Karjalainen korotti vyöarvoaan 3.daniin. Mahtava suoritus kaikilta. Seura onnittelee kaikkia vyön saaneita!

Kuopion Karateseuraan uusi korkea vyöarvo

Ruotsin Herrljungassa pidettiin 2.-4.12.2016 Wadokai leiri, jonka ohjaajana toimi sensei Shingo Ohgami 8.dan. Kuopion Karateseuran Pasi Hirvonen suoritti leirin yhteydessä pidetyssä vyökokeessa 5. danin mustan vyön. Kyseessä on seuran korkein vyöarvo. Kuopion Karateseura onnittelee lämpimästi Pasia upeasta suorituksesta!

JAPANIN TULIAISIA

Kuopion karateseuran Pasi Hirvonen osallistui yhdessä Hämeenlinnan Kushinkanin Jari Niemisen kanssa JKF Wadokai tekniseen seminaariin Tokiossa 4.-7.2.2016. Seminaarin pääohjaajana toimi Sensei Hideho Takagi (8. dan, JKF Wadokai Executive Director).

Seminaarin ensimmäisen harjoituspäivän treenipaikkana toimi legendaarinen Nippon Budo-kan halli, missä järjestettiin mm. karaten MM-kilpailut vuonna 2008. Perjantaista sunnuntaihin harjoiteltiin hienossa Toshima-Ku Martial Arts hallissa. Leirin anti oli mitä mainioin, joten kaikki harrastajat saivat runsaasti palautetta ja kotiinviemisiä omille dojoilleen.

Seminaarin yhteydessä järjestettiin myös dan-kokeet Japanin ulkopuolisille harrastajille sekä instructor-lisenssikokeet kaikille harrastajille. Kuopioon tulee tuliaisina runsaan teknisen sisällön lisäksi uusi dan-arvo sekä seuran ensimmäinen instructor-lisenssi (Pasi Hirvonen, 4. dan ja 3. kyu instructor-lisenssi).

Kuopion Karateseura onnittelee Pasia hienosta suorituksesta!