Ajankohtaiset tiedotteet

Kevään harjoitusajat aikuisten ja nuorten ryhmissä

Tammikuussa alkaneet kertausryhmän ja keltaisten ohjatut harjoitukset tiistaisin klo 18.30 päättyvät. Tämä treeniaika jatkuu loppukevään ajan vapaavuorona. Muutoin suosittelemme harrastajia osallistumaan aktiivisesti kaikkiin ohjattuihin viikkoharjoituksiin: ma klo 18.30, ke klo 17 (alemmat vyöt) tai ke klo 18.30 (ylemmät vyöt) ja to klo 18.30. Harjoituksissa kannattaa käydä monipuolisesti ja säännöllisesti!

Kevätkausi 2024

Omien ryhmien vuorot voi katsoa sivun ylälaidan kohdasta ”Harrastajat”. Jos omasta ryhmästä on epäselvyyttä, ota yhteyttä juniorivastaavaan tai puheenjohtajaan.

Harjoituksiin ilmoittautuminen tapahtuu MyClub-järjestelmän kautta aikuisten ja nuorten osalta kaikkiin viikkoharjoituksiin . Helpoiten tämä käy puhelimen MyClub-appin avulla. Ilmoittautumisohjeet on lähetetty aikaisemmin sähköpostilla. Ilmoittautuminen ja peruminen on tehtävä viimeistään 1,5 tuntia ennen treenien alkua.

Junioreiden harjoituksiin ei tarvitse ilmoittautua.